بازار معامله و اجاره خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 25 تير 1396
بازدید : 149
نویسنده : omid

به گزارش وبلاگ املاک خرید فروش آپارتمان اجاره ملک

برای اجاره مسکن و خانه یا آپارتمان های مختلف معمولا در تابستان بیشترین انتخاب صورت می گیرد و در این زمان بیشترین تعداد خرید و فروش و همین طور اجاره در معاملات مسکن وجود دارد. زمانی که تعداد خانه های مورد نظر برای اجاره و یا رهن با تعداد زیادی متقاضی روبرو می شوند و مورد معامله قرار می گیرد بازار از رکود کامل خارج می شود و تحرک مناسبی در این بازار به وجود می آید.

عموما در فصل تابستان در سال های متمادی به برخی از دلایل تعداد معاملاتی که در مورد خانه و رهن و اجاره صورت می گیرد بیشتر می باشد و متقاضیان برای اجاره خانه در تعداد بیشتری در این زمان مراجعه می کنند.

هر اندازه که خانه های مورد نظر و یا هر نوع واحد مسکونی برای رهن و اجاره با قراردادهای بیشتری بسته شود این قراردادها نشان دهنده تحرک مناسب در بازار مسکن می باشد.

درصد کمی از افزایش قیمت برای اجاره بها در مورد خانه های اجاره ای در سال جاری پیش بینی می شود و در این صورت می توان به آینده این بازار حتی در مورد خرید و فروش خانه نیز تا حدی امیدوار بود. اگر زمان مناسب برای اجاره و رهن خانه وجود داشته باشد در نهایت تعداد معاملات بیشتر می شود و می توان اجاره خانه و قیمت در نظر گرفته شده برای آن را با توجه به قیمت خرید و فروش خانه ارزیابی کرد.

به هر اندازه ای که قیمت خانه بالاتر باشد نهایتا قیمت اجاره ای که برای آن وجود دارد نیز بیشتر می شود و در مورد خانه های لوکس به همین ترتیب قیمت اجاره بالا می باشد.

کلمات کلیدی: قیمت خانه، رهن و اجاره، اجاره خانه، قیمت خرید و فروش، خرید و فروش خانه، خانه های اجاره ای، خانه مورد نظر، معاملات خانه، تحرک بازار مسکن، اجاره مسکن، اجاره خانه، تعداد معاملات مسکن




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com